Lasten Talviolympialaiset 2023

Suuret kiitokset 26. Lasten Talviolympialaisiin osallistuneille, vapaaehtoisille ja yhteistyökumppaneille! Tapahtuma alkoi mäkihyppy- ja alppirastien aukeamisella. Kohta perään lähdettiinkin stadionille hiihtämään. Paikalla oli Salpausselänkisojen Hopsu -maskotti. Sää oli uskomattoman hieno ja...

Tapahtuma alkoi mäkihyppy- ja alppirastien aukeamisella. Kohta perään lähdettiinkin stadionille hiihtämään. Paikalla oli Salpausselänkisojen Hopsu -maskotti. Sää oli uskomattoman hieno ja tunnelma huipussaan urheilukeskuksen hiihtostadionilla.

Lahden Hiihtoseura kiittää kaikkia osallistumisesta!

Kiitos Helmi Säästöpankki, LahtiAqua, Lahti Energia, Polttimo, Osuuskauppa Hämeenmaa, Ravintola Voitto, Lahden Hiihtomuseo, Salpausselän kisat ja Etelä-Suomen Sanomat!

Katso kuvat Facebookista tai Instasta!